Πολλά και μικρά γεύματα για καλό Μεταβολισμό

Γράφει ο Νίκος Παναγοδημητρόπουλος

Στην Ελλάδα της Μεσογειακής διατροφής, από την αρχαιότητα ίσχυε ένα ρητό, το οποίο, μέσα από την Λαϊκή Παράδοση, έφτασε στις μέρες μας:
“Το πρωί να τρως σαν Βασιλιάς…
το μεσημέρι σαν Άρχοντας…
το βράδυ σαν Ζητιάνος…”

Όλοι πλέον έχουν σήμερα καταλάβει πως αυτό που κάποιοι γραφικοί φωνάζουμε εδώ και χρόνια, είναι πέρα για πέρα αληθινό.
Η Χειραγώγηση περνάει μέσα από την τηλεόραση…
Πιστεύετε πως οι διάφορες εκπομπές μαγειρικής δεν αποτελούν και αυτές ένα βήμα για τον έλεγχο της Ελεύθερης Βούλησης του κοπαδι…, συγγνώμη, των τηλεθεατών;
Και γιατί όλες οι Κυριακάτικες εφημερίδες σπεύδουν να δίνουν δωρεάν βιβλία συνταγών με φαγητά που έχουν τριάντα χιλιάδες θερμίδες η μπουκιά;

Είδατε καμιά εκπομπή για γυμναστική, για Πολεμικές Τέχνες, ή, ακόμη περισσότερο, για τον Πολιτισμό, όσα τέλος πάντων έχουν σαν στόχο την καλλιέργεια του Σώματος, του Πνεύματος και της Ψυχής του Ανθρώπου, άρα και την βελτίωση της ζωής των ανθρώπων;
Όχι βέβαια, αυτά θα προβάλλονταν από Μ.Μ.Ε. ΦΙΛΙΚΑ προς τον Άνθρωπο.
Ας μην μιλήσουμε για τις διάφορες ηλίθιες φωτογραφίες που κυκλοφορούν από «Τοίχο» σε «Τοίχο» στο Facebook και το Twitter με τούρτες, σάλτσες και λοιπές “νοστιμιές”, με στόχο την Συναισθηματική Νοημοσύνη των χρηστών.

Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ είναι αναγραμματισμένη η ΑΦΡΟΔΙΤΗ…
είμαστε και φαινόμαστε ό,τι τρώμε.
Και αν τρώμε σκουπίδια, θα είμαστε απλά κινούμενες χωματερές…

Πολλά και μικρά γεύματα μέσα στην ημέρα οδηγούν σε χάσιμο βάρους πολύ πιο γρήγορα από ότι ένα ή δύο μεγαλύτερα γεύματα.
Το πρωινό είναι το πιο βασικό γεύμα, διότι η παράλειψή του οδηγεί στην υπερκατανάλωση φαγητού λόγω ανεξέλεγκτης πείνας.

Τρώτε ένα γεύμα ανά 4 ώρες, πρωινό, μεσημεριανό και βραδινό (ποτέ μετά τις 20.00, ακόμη και αν έχετε σκοπό να ξενυχτήσετε) και ανάμεσα στα γεύματά σας βάλτε και μια μερίδα φρούτων ή ένα γιαούρτι.
Και φυσικά πολύ, πολύ νερό…

Αντικαταστήστε τα θερμιδοφόρα, λιπαρά πρωινά “Ευρωπαϊκού” τύπου με ένα μείγμα από γάλα, μέλι και βρώμη (κουάκερ).
Εκτός από τις πλούσιες φυτικές ίνες που θα βοηθήσουν το πεπτικό σας σύστημα (ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι βιώνουν διαταραχές λόγω του άγχους), η ενέργεια που θα πάρετε είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ. Και ελάχιστες θερμίδες λίπους…

Το πρωινό γεύμα είναι πολύ σημαντικό για την σωστή λειτουργία της χολής και οι θερμίδες που δίνει στον οργανισμό μας, συνήθως έχουν καταναλωθεί μέχρι τις 11.00 το πρωί (έχοντας σαν βάση πως το πρωινό τρώγεται γύρω στις 07.00 π.μ.)

©2004-2020 Νικόλαος Σ. Παναγοδημητρόπουλος
Σύμβουλος Επιχειρήσεων – Σύμβουλος επί θεμάτων Ασφαλείας

Η εγκληματικότητα στις μέρες μας βρίσκεται σε δυσθεώρητα ύψη, παρουσιάζοντας δυστυχώς αυξητικές τάσεις, κυρίως εναντίον του πιο αδύναμου κομματιού της κοινωνίας μας… τις γυναίκες και τους ηλικιωμένους.
Ζούμε σε συνθήκες Πολέμου και σε έναν πόλεμο επιβιώνουν μονάχα οι τυχεροί και οι εκπαιδευμένοι. Μην αφήνεστε στην τύχη σας.
Εκπαιδευθείτε!
Από την εκπαιδευτική ύλη του Εκπαιδευτικού Κύκλου Μαθημάτων μου «Οδηγός Επιβίωσης στο Σήμερα».
Την Θεωρία μπορείτε να διαβάσετε στο ομώνυμο βιβλίο το οποίο μπορείτε να βρείτε στην ενότητα «Εκδόσεις»
στην Πράξη μπορείτε να εκπαιδευτείτε στα σεμινάριά μας.

Όλα τα κείμενα που δημοσιεύονται στο Διαδίκτυο είναι νομικά κατοχυρωμένα και προστατεύονται από τον Νόμο περί Πνευματικής Ιδιοκτησίας. Απαγορεύεται ρητώς η ολική ή μερική αναδημοσίευσή τους, χωρίς να αναφέρεται η Πηγή και το όνομα του συγγραφέα.