Πολλά και μικρά γεύματα για καλό Μεταβολισμό

Γράφει ο Νίκος Παναγοδημητρόπουλος

Πολλά και μικρά γεύματα μέσα στην ημέρα οδηγούν σε χάσιμο βάρους πολύ πιο γρήγορα από ότι ένα ή δύο μεγαλύτερα γεύματα.
Το πρωινό είναι το πιο βασικό γεύμα, διότι η παράλειψή του οδηγεί στην υπερκατανάλωση φαγητού λόγω ανεξέλεγκτης πείνας.

Τρώτε ένα γεύμα ανά 4 ώρες, πρωινό, μεσημεριανό και βραδινό (ποτέ μετά τις 20.00, ακόμη και αν έχετε σκοπό να ξενυχτήσετε) και ανάμεσα στα γεύματά σας βάλτε και μια μερίδα φρούτων ή ένα γιαούρτι.
Και φυσικά πολύ, πολύ νερό…

Αντικαταστήστε τα θερμιδοφόρα, λιπαρά πρωινά “Ευρωπαϊκού” τύπου με ένα μείγμα από γάλα, μέλι και βρώμη (κουάκερ).
Εκτός από τις πλούσιες φυτικές ίνες που θα βοηθήσουν το πεπτικό σας σύστημα (ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι βιώνουν διαταραχές λόγω του άγχους), η ενέργεια που θα πάρετε είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ. Και ελάχιστες θερμίδες λίπους…
Το πρωινό γεύμα είναι πολύ σημαντικό για την σωστή λειτουργία της χολής και οι θερμίδες που δίνει στον οργανισμό μας, συνήθως έχουν καταναλωθεί μέχρι τις 11.00 το πρωί (έχοντας σαν βάση πως το πρωινό τρώγεται γύρω στις 07.00 π.μ.)

©2004-2019 Νικόλαος Σ. Παναγοδημητρόπουλος
Σύμβουλος Επιχειρήσεων – Σύμβουλος επί θεμάτων Ασφαλείας

Η εγκληματικότητα στις μέρες μας βρίσκεται σε δυσθεώρητα ύψη, παρουσιάζοντας δυστυχώς αυξητικές τάσεις, κυρίως εναντίον του πιο αδύναμου κομματιού της κοινωνίας μας… τις γυναίκες και τους ηλικιωμένους.
Ζούμε σε συνθήκες Πολέμου και σε έναν πόλεμο επιβιώνουν μονάχα οι τυχεροί και οι εκπαιδευμένοι. Μην αφήνεστε στην τύχη σας.
Εκπαιδευθείτε!
Από την εκπαιδευτική ύλη του Εκπαιδευτικού Κύκλου Μαθημάτων μου «Οδηγός Επιβίωσης στο Σήμερα».
Την Θεωρία μπορείτε να διαβάσετε στο ομώνυμο βιβλίο το οποίο μπορείτε να βρείτε στην ενότητα «Εκδόσεις»
στην Πράξη μπορείτε να εκπαιδευτείτε στα σεμινάριά μας.

Όλα τα κείμενα που δημοσιεύονται στο Διαδίκτυο είναι νομικά κατοχυρωμένα και προστατεύονται από τον Νόμο περί Πνευματικής Ιδιοκτησίας. Απαγορεύεται ρητώς η ολική ή μερική αναδημοσίευσή τους, χωρίς να αναφέρεται η Πηγή και το όνομα του συγγραφέα.