«Lessons I took from the Saint», by Nick Panagodimitropoulos

Γράφει ο Νίκος Παναγοδημητρόπουλος

Simon Templar, better known as «the Saint»…
a synonym to the word «Player».
Here is a glance into his world…

Original copyrighted books by Leslie Charteris.
Translated in Greek, copyrighted for translation and comments by Nick Panagodimitropoulos.

Ο Simon Templar των βιβλίων του Leslie Charteris δεν έχει καμία σχέση με τον εξευγενισμένο κοσμοπολίτη ήρωα που ενσάρκωσε με επιτυχία ο Roger Moore στην τηλεόραση.
Είναι τοτεμικά αρχέγονος, με μια θηριώδη δύναμη στο γαλανό του βλέμμα που παραλύει τον αντίπαλό του σαν την τίγρη, πριν ακόμη ξεστομίσει το θρυλικό του «ίσως να με έχεις ακουστά, με φωνάζουν και Άγιο…» δίνοντάς του το θρυλικό του επισκεπτήριο που σήμαινε μόνον ένα πράγμα.
Θάνατο…

Μια ματιά πίσω στον κόσμο αληθινών ΑΝΔΡΩΝ, και όχι ευνουχισμένων αρσενικών, και γυναικών με Θηλυκότητα αρκετή να εμπνεύσει σε έναν άνδρα συναισθήματα που θα τον κάνουν να γυρίσει Σύμπαντα ανάποδα για ένα τους χαμόγελο επιδοκιμασίας.
Στην Πραγματικότητα…
όχι στο Facebook.

Δεν μπορείς να είσαι επίδοξος συγγραφέας και επαγγελματίας καθηγητής Αγγλικών και να μην έχεις μεταφράσει τουλάχιστον ένα βιβλίο.
Δεν μπορείς να είσαι Πολεμιστής, επαγγελματίας αλλά και όχι μόνο, και Παίκτης στο Παιχνίδι της Μεγάλης, Ασπρόμαυρης Σκακιέρας και να μην έχεις μελετήσει σε βάθος, από την παιδική σου ακόμη ηλικία, τον Simon Templar, γνωστό και ως «Άγιο»…

Τα κείμενα προέρχονται από τον εκπαιδευτικό κύκλο μαθημάτων «Το Παιχνίδι της Δύναμης: Κανόνες και Νόμοι» και το ομώνυμο βιβλίο μου «Η Φλόγα των Μυστών: Το Παιχνίδι της Δύναμης, Κανόνες και Νόμοι».
Τα κείμενα είναι νομικά κατοχυρωμένα και προστατεύονται από τον Νόμο περί Πνευματικής Ιδιοκτησίας.
Απαγορεύεται ρητώς η ολική ή μερική αναδημοσίευσή τους, χωρίς να αναφέρεται η Πηγή και το όνομα του συγγραφέα.

“Women and children can afford to be careless, men cannot.”
Mario Puzo, “The Godfather”

“You don’t need to warn me Simon, I am old and mature enough to know when a girl is trying to seduce me by fooling me, I am not a fool, at least not any more.
But I like swimming in deep waters, that’s how the major Players train themselves.”

Nick Panagodimitropoulos, “Lessons I took from the Saint”
* * * * *
Δεν υπάρχει μεγαλύτερη πρόκληση για έναν άνδρα-κυνηγό, από την προσπάθεια κατάκτησης μιας όμορφης γυναίκας με υψηλό δείκτη νοημοσύνης.
Γιατί δεν ξέρει αν πρέπει να την αντιμετωπίσει σαν μια όμορφη γυναίκα, ή σαν μια έξυπνη γυναίκα…
Ένας άντρας νομίζει πως αυτός επιλέγει την γυναίκα που θα φλερτάρει, στην πραγματικότητα όμως ένας άντρας δεν πολιορκεί σχεδόν ποτέ μια γυναίκα που δεν θα του δώσει το δικαίωμα να την φλερτάρει, φλερτάροντάς τον επιθετικά με τρόπο παθητικό.
Κάποιες φορές, όταν το Παιχνίδι γίνεται μεταξύ δυνατών Παικτών, οι ρόλοι Θηράματος και Κυνηγού εναλλάσσονται…
μόνο που δεν το γνωρίζουν πάντα ΚΑΙ οι δύο.

Μία γυναίκα μπορεί να σου αλλάξει την ζωή.
Το πώς, εξαρτάται από το αν είναι η σωστή γυναίκα…
ή μία ακόμη λάθος γυναίκα.
Ο Άνδρας ο σωστός μπορεί να κάνει τα πάντα για μια γυναίκα…
ο Άνδρας ο έξυπνος, τα κάνει για την ΣΩΣΤΗ γυναίκα.

©2004-2019 Νικόλαος Σ. Παναγοδημητρόπουλος
Σύμβουλος Επιχειρήσεων – Συγγραφέας

“Revenge is a dish which tastes best when served cold. Treachery cannot be forgiven.”
Mario Puzo, «The Godfather»

«Come on, Simon. Of course I know that I should never write the names of my enemies on the sand, if I want to be a Player.
I came here only to have a break from the Good Fight and clear my mind by the sea, in order to be able to see clearly who the enemy and who the ally in the Great Game of Power is…»

Nick Panagodimitropoulos, “Lessons I took from the Saint”
* * * * *
Οι περισσότεροι άνθρωποι «κρεμάνε» δοκιμασμένες φιλίες-σχέσεις-συνεργασίες για να δοκιμάσουν την εμπειρία του Καινούριου και μόλις «κρεμαστούν» από Αυτό επιστρέφουν στην ασφάλεια του Δοκιμασμένου θεωρώντας αυτονόητη την Συγχώρεση, πολλές φορές χωρίς καν να Την ζητήσουν, μην σκεπτόμενοι καν πως ένας Παίκτης δεν πέφτει ΠΟΤΕ θύμα.

Για να λάβει Συγχώρεση ένας άνθρωπος που έχει σφάλει, πρέπει να ζητήσει Συγγνώμη…
και η Συγγνώμη ισχύει ΜΟΝΟΝ όταν συνοδεύεται από ΑΛΗΘΙΝΗ Μετάνοια.
Αλλιώς η άσχημη πράξη μένει ασυγχώρητη από το Σύμπαν, ακόμη και αν το θύμα της έχει συγχωρέσει τον θύτη.
Για κάθε τι ασυγχώρητο, έρχεται κάποια στιγμή ένα Συμπαντικό Μάθημα που θα μείνει αξέχαστο στον θύτη, έτσι ώστε να μάθει καλά και τον ρόλο του θύματος.
Και τότε μετανιώνει για τα καλά για ό,τι άσχημο έπραξε…

Όχι τυχαία η Κρεμάλα είναι το σύμβολο της Προδοσίας.
Και από την στιγμή που η Θηλιά σφιχτεί στον λαιμό του…
ο προδότης μένει κρεμασμένος, «ξεκρέμαστος», στον αέρα.
Δύο κατηγορίες ανθρώπων δεν πρέπει να ξεχνάς ΠΟΤΕ στην ζωή σου…
αυτούς που σε βοήθησαν για να σηκωθείς και αυτούς που σε έσπρωξαν για να πέσεις.
Και τις δύο για τον ίδιο λόγο…

©2004-2019 Νικόλαος Σ. Παναγοδημητρόπουλος
Σύμβουλος Επιχειρήσεων – Συγγραφέας

“One lawyer with a briefcase can steal more than a hundred men with guns.”
Mario Puzo, «The Godfather»

«What do you mean Simon by saying that Greece is similar to New York?
New York is ruled by the syndicates and the Five Families of the Mafia who play the strings of corrupted politicians…»

Nick Panagodimitropoulos, “Lessons I took from the Saint”
* * * * *
Τα λόγια σε ένα έργο, το σενάριο, μένουν ίδια, οι ηθοποιοί αλλάζουν. Αυτό που θα πρέπει να εντοπίσει ένας ερευνητής που «τριγυρνά» στο Παρασκήνιο δεν είναι το ΠΟΙΟΣ λέει κάτι, αλλά ΠΟΙΟΣ το γράφει.
Αν κάνετε μια βόλτα στην σύγχρονη μαγικοπολιτική, συγγνώμη, πολιτική σκηνή ήθελα να γράψω, σκηνή και εστιάσετε στις ομιλίες των πολιτικών προσώπων που δεσμεύουν την Ενέργεια της Προσοχής μας, θα δείτε τί ακριβώς εννοώ.

Οι «θεωρίες συνωμοσίας» λένε ότι ΚΑΘΕ πολιτικός αποτελεί την αιχμή του δόρατος μιας ολόκληρης ομάδας ανθρώπων που τον ελέγχουν. Ποιος ξέρει… προσωπικά αποφεύγω να πιστεύω σε θεωρίες συνωμοσίας.
Εκτός αν υπάρχουν στοιχεία…
Αυτό άλλωστε δείχνει και η Ιστορία, με τους πάμπολλους «απαγχονισμούς» (κοινώς «κρεμάλα»), μια ιδιαίτερη τιμωρία για όσους μιλούν πολύ, ή προδίδουν μυστικά των αφεντικών τους.
Το σκοινί που τους κρεμάει είναι το ίδιο που αποτελούσε το «νήμα ελέγχου» τους…
για αυτό και οι Ελεύθεροι Άνθρωποι δεν έχουν ΠΟΤΕ αφεντικά.
Αν θέλουν να γίνουν Παίκτες…

Οι ηθοποιοί αλλάζουν, τα λόγια ενός ρόλου μένουν τα ίδια. Οπότε αν θέλουμε να εντοπίσουμε το Παρασκήνιο, θα πρέπει να ανατρέξουμε όχι στους εκφωνητές των λόγων, αλλά στους συγγραφείς τους.
Όπως άλλωστε σε ένα «Θέατρο Σκιών» ( ο γνωστός, και ταιριαστός «Καραγκιόζης»), μας ενδιαφέρει το πόσο καλός είναι ο «Καραγκιοζοπαίκτης», ο χειριστής των μαριονέτων, και όχι οι άβουλες μαριονέτες που κινούνται κατά το δοκούν του χειριστή τους.
Γιατί οι μαριονέτες, όπως άλλωστε γνωρίζουν πολύ καλά και οι ίδιες (για αυτό και βγάζουν όλα τα complex τους στον «λαουτζίκο» όπως τον αποκαλούν, για όσο διάστημα έχουν την ψευδαίσθηση της Δύναμης)…
είναι στο Μεγάλο Παιχνίδι εντελώς ασήμαντες.

©2004-2019 Νικόλαος Σ. Παναγοδημητρόπουλος
Σύμβουλος Επιχειρήσεων – Συγγραφέας

©2004-2019 Νικόλαος Σ. Παναγοδημητρόπουλος
Σύμβουλος Επιχειρήσεων – Συγγραφέας

Όλα τα κείμενα που δημοσιεύονται στο Διαδίκτυο είναι νομικά κατοχυρωμένα και προστατεύονται από τον Νόμο περί Πνευματικής Ιδιοκτησίας. Απαγορεύεται ρητώς η ολική ή μερική αναδημοσίευσή τους, χωρίς να αναφέρεται η Πηγή και το όνομα του συγγραφέα.