Social Media  
   
 
   
  Fitness & Health: Μοσχαρίσιο κρέας, ένας θησαυρός στο πιάτο μας
   
 
 

100gr. φιλέτο από μοσχάρι μας δίνει 20gr. καθαρής πρωτεΐνης. Οι πρωτεΐνες είναι σημαντικότατο στοιχείο της Διατροφής μας, ιδιαίτερα κατά την παιδική και εφηβική ηλικία, μιας και είναι υπεύθυνες για την δημιουργία καινούριου μυϊκού ιστού. Για τον ίδιο λόγο είναι απαραίτητες στους αθλητές, αλλά και σε όσους αναρρώνουν από κάποιο τραυματισμό ή χειρουργική επέμβαση.

Πρωτεΐνες βρίσκουμε σε όλες τις τροφές, αλλά η πρωτεΐνη του κρέατος είναι υψηλής βιολογικής αξίας, μιας και σε αυτήν βρίσκονται όλα τα αμινοξέα που χρειάζεται ένας ανθρώπινος οργανισμός για να λειτουργεί στην εντέλεια.
Αυτά είναι: Βαλίνη, Θρεονίνη, Ισολευκίνη, Λευκίνη, Λυσίνη, Μεθειονίνη, Τρυπτοφάνη, Φαινυλαλανίνη.

Το μοσχαρίσιο κρέας είναι πλούσιο στις βιταμίνες του συμπλέγματος Β, ιδιαίτερα στις Β1, Β6, Β12, ειδικά όσον αφορά στην Β12, είναι η σημαντικότερη ίσως πηγή της, και σε ιχνοστοιχεία. Είναι επίσης πλούσιο σε Σίδηρο, Ψευδάργυρο και Σελήνιο για αυτό και ο ρόλος του είναι σημαντικός στην πρόληψη της Αναιμίας, ενώ συμβάλλει σημαντικά και στην ανάπτυξη των ερυθρών κυττάρων. Βοηθά επίσης στην διατήρηση των δοντιών και των οστών, ενώ είναι σημαντικότατο μέσο προστασίας από τον καρκίνο, ιδιαίτερα του προστάτη και του μαστού, μιας και περιέχει λινολεϊκό οξύ (CLA).

Το μοσχαρίσιο κρέας περιέχει χαμηλά κορεσμένα και υψηλά ακόρεστα λιπαρά, πράγμα που βοηθά στην καταπολέμηση της χοληστερόλης στο αίμα και βοηθά στην αντιμετώπιση της παχυσαρκίας.

   
 

Όλα τα κείμενα που δημοσιεύονται στο παρόν site είναι νομικά κατοχυρωμένα και προστατεύονται από τον Νόμο περί Πνευματικής Ιδιοκτησίας. Απαγορεύεται ρητώς η ολική ή μερική αναδημοσίευσή τους, χωρίς να αναφέρεται η Πηγή και το όνομα του συγγραφέα.

Νικόλαος Σ. Παναγοδημητρόπουλος
Advanced Business Consultant

   
 
card
  Copyright ©2004-2019 Nick Panagodimitropoulos. All rights reserved.